Kaip pagerinti skaitytojų aptarnavimo kokybę? Puikiai išmanyti ibiblioteka.lt ir LIBIS funkcijas
Balandžio 24 d. Alytaus rajono savivaldybės viešosios bibliotekos filialų darbuotojos susirinko į mokymus „Kaip ibiblioteka.lt susijusi su LIBIS?“ Šių mokymų tikslas – gerinti bibliotekininkų įgūdžius, kurie užtikrintų malonią skaitytojų patirtį, naudojantis bibliotekos filialų paslaugomis.
Patirtimi šįkart dalinosi Alytaus rajono savivaldybės viešosios bibliotekos Skaitytojų aptarnavimo-informacijos skyriaus vyresnioji bibliotekininkė Laimutė Ramaškevičienė ir Verebiejų filialo vyresnioji bibliotekininkė Irma Žvinakienė. Kolegėms teko pabūti ir skaitytoju, ir bibliotekininku. Tikrinome, kokias paieškos užklausas rekomenduoti skaitytojams, kokius paieškos filtrus uždėti, kaip atkurti slaptažodžius, ieškojome būdų, kaip padėti skaitytojams, kurie ne taip dažnai naudojasi informacinėmis technologijomis.
Tenka pripažinti, kad prieš keletą metų atnaujinta Lietuvos integrali bibliotekų informacijos sistema kelia iššūkių. Tad daug klausimų kilo dėl darbinės LIBIS aplinkos ir jos funkcijų. Tikimės, kad šie mokymai praplės kolegių kompetencijas ir įgūdžius, kurie užtikrins patogų ir greitą Alytaus rajono skaitytojų aptarnavimą.
Alytaus rajono savivaldybės viešosios bibliotekos informacija
Nuotr.: Remigijus Muzikevičius